loading...
چگونه فضانوردان سفرهاي فضايي انجام مي دهند
فاطمه موسوی بازدید : 149 یکشنبه 28 مهر 1398 نظرات (0)

آيا همه‌ي اين زيبايي‌ها مختص انسان طراحي شده‌اند؟ با گذشت زمان و پيشرفت علم و تكنولوژي، بشر توانست از محيط اطراف خود اطلاعات بيشتري را كسب كند. براي مثال، در قرن‌هاي گذشته سرانجام انسان توانست سياره‌هاي اطراف خود را به كمك تلسكوپ‌ها مورد بررسي قرار دهد. بعد‌ها تلسكوپ‌هاي ما پيشرفت‌هاي چشم‌گيري پيدا كردند؛ تا جايي كه امروزه دانشمندان قادرند با استفاده از تلسكوپ‌هاي راديويي، حتي جزئي‌ترين سيگنال‌هاي فضايي را نيز دريافت كنند. با وجود اينكه تلاش براي كشف موجودات فضايي چندين دهه با جديت بسياري دنبال مي‌شود، اما هنوز خبر و يا شواهدي واقعي از آنان در دسترس نيست. به راستي چرا تصور مي‌كنيم كه ما در دنيا تنها هستيم؟ آيا سياست‌هاي پشت پرده ابر قدرت‌هاي جهان، واقعيتي شوم را از مردم پنهان مي‌كند؟ آيا بيگانگان در ميان ما حضور دارند؟ اين‌ها از جمله سوالاتي هستند كه رفته رفته گروهي را در جهان موسوم به نظريه‌پردازان توطئه تشكيل داد. توطئه‌پردازان بر اين باورند كه موجودات فضايي وجود دارند و بارها از سياره زمين ملاقات كرده‌اند. اما چه چيزي باعث مي‌شود كه اين واقعيت بسيار مهم از مردم پنهان مانده باشد؟

بويد بوشمن يكي از دانشمندان اسبق ايالات متحده آمريكا در منطقه 51 (Area 51) بود كه پيش از مرگش در سال 2014 اعلام كرد كه: موجودات فضايي وجود دارند ! او تجربيات شگفت‌انگيز خود در اين زمينه را با مهندس هوافضا «مارك پترسون» (Mark Patterson) در ميان گذاشت. بويد بوشمن پيش از مرگ خود اطلاعاتي را منتشر كرد، مطمئنا شما را در بهت و حيرت فرو خواهد برد!

دولت آمريكا همواره سعي داشته است كه پيشرفت‌هاي خود در زمينه علم و تكنولوژي را به رسانه‌ها ارائه كند تا مردمان داخل و خارج از اين كشور را نيز از دستاوردهاي خود آگاه سازد. اخيرا مقاله‌اي در رسانه‌هاي خبري معتبر آمريكايي منتشر شده كه اظهاراتي تكان‌دهنده از بويد بوشمن را به استحضار خوانندگان مي‌رساند.

موجودات فضايي وجود دارند

به راستي مردي دانشمند كه در آستانه مرگ قرار دارد، با گفتن حقيقت چه چيزي را به دست آورده و يا از دست مي‌دهد؟ هيچ چيز! همين امر، بر اظهارات بويد بوشمن اعتبار مي‌بخشد. دانشمند اسبق آمريكايي كه فعاليت‌ پر رنگي را در منطقه 51 داشت، آخرين گفته‌هاي خود را در قالب يك فايل ويديويي 30 دقيقه‌اي با جهانيان به اشتراك گذاشت و در آن اشاره‌هاي مستقيمي به بيگانگان و حضور آنان در زمين كرد. پس اگر نظر اين دانشمند فقيد را بخواهيد، بايد بگوييم: بله؛ موجودات فضايي وجود دارند !

ما نيز بر اين باور هستيم فردي كه در آستانه مرگ قرار دارد، از گفتن دروغ هيچ سودي نمي‌برد؛ از اين جهت به نظر مي‌رسد كه اين دانشمند فقيد قصد داشته پيش از آنكه از دنيا رخت بربندد، گوشه‌اي از حقيقت‌هاي دنيا را به اطلاع عموم مردم برساند.

بويد بوشمن در هفتم آگوست سال 2014 در ايالت آريزونا درگذشت. او پيش از مرگ خود يك دانشمند 78 ساله آمريكايي بود كه تصميم گرفت در لحظات باقي مانده حقايق پنهاني را فاش سازد. او سال‌ها شاهد آزمايشات و وقايع عجيب و غريبي بود كه براي ما همچون افسانه‌هاي اساطيري مي‌ماند!

بوشمن به طور حرفه‌اي ترجيح مي‌دهد كه خود را به عنوان يك دانشمند ارشد معرفي كند. او يك پيشگام واقعي و بزرگ در زمينه دفاع و امنيت ملي ايالات متحده آمريكا به شمار مي‌رفت كه تا زمان بازنشستگي‌ش در سال 2000، تعداد 27 پتنت را به نام خود ثبت كرده بود كه بسياري از آنان شامل اطلاعاتي محرمانه در سطوح دولتي و امنيتي هستند.

اعترافات مردي در آستانه مرگ

سابقه كاري 40 ساله بويد بوشمن، شامل كار با پيمانكاران وزارت دفاع از قبيل شركت هواپيماسازي هيوز (Hughes Aircraft)، جنرال دايناميكس (General Dynamics)، تگزاس اينسترومنتس (Texas Instruments )، لاكهيد مارتين (Lockheed Martin) است. علاوه بر اين به عنوان برخي از دستاوردهاي او مي‌توان به حضور در تيم توسعه موشك استرينگر (Stinger Missile)، جنگنده اف 16 (F16 Fighter) و تعداد بسياري از ديگر سلاح‌هاي پيشرفته اشاره كرد.

در اين فايل ويديويي، بويد بوشمن مصاحبه‌اي را در آخرين روزهاي عمر خود با مارك پترسون انجام داده كه بسياري از فعاليت‌هاي مخفيانه او در منطقه 51 را از زبان خودش مي‌شنويم. 19 نفر از اعضاي خدمه او در جريان تلاش براي مهندسي معكوس كردن فناوري بشقاب پرنده هاي موجودات فضايي براي ارتش درگذشتند! وي افزود كه موجودات فضايي وجود دارند و حتي از سال‌هاي دور به زمين آمده‌اند و هم‌اكنون نيز در پايگاه‌هاي نظامي ارتش ايالات متحده آمريكا مشغول به كار هستند و حتي برخي از آنان در همين پايگاه‌ها مي‌ميرند!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 708
  • بازدید کلی : 2,961